10 najlepszych książek marketingowych dla właścicieli małych firm

Oto podstrona: 5


W przeciwieństwie do właścicieli dużych firm, właściciele małych firm mają obowiązek dbania o każdy aspekt ich działalności - rekrutację, marketing, finanse, konta, zarządzanie pracownikami i zarządzanie dostawcami itp. . Ale tutaj skupiliśmy się tylko na książkach, które pomogą ci zdobyć wiedzę i umiejętności marketingowe. Oto 10 najlepszych książek na temat marketingu, które naszym zdaniem są pomocne zarówno dla nowych, jak i dobrze znanych właścicieli małych firm.

 Książka nr 1: Nowe zasady marketingu i PR - David Meerman Scott

 W nowym scenariuszu marketingowym metody takie jak kopiowanie reklam itp. Nie przynoszą rezultatów dla Twojej firmy. Wraz z popularnością smartfonów i innych urządzeń oraz rozprzestrzenianiem się Internetu ewoluowały nowe metody, zasady itp. Marketingu. Ta książka omawia znaczenie i zalety korzystania z takich technik.

 David M Scott podaje nowe przykłady sukcesów z różnych branż i firm na całym świecie. Podkreśla nowe narzędzia i techniki, które marketerzy powinni wykorzystywać do bezpośredniej komunikacji z kupującymi - Twitter, Facebook, LinkedIn i YouTube. Krótko mówiąc, ta książka jest przewodnikiem, który oferuje strategie i wskazówki dla osób, które można wdrożyć natychmiast.

 Książka nr 2: Marketing szeptany: jak inteligentne firmy zachęcają ludzi do rozmowy - Andy Sernovitz

 Ta książka Andy'ego Sernovitza podkreśla wykorzystanie marketingu szeptanego w biznesie. Książka opisuje cel blogów, mediów społecznościowych, wirusowych wiadomości e-mail itp. - kiedy z nich korzystać i jak sprawić, by działały.

 Wiadomości ustne to skuteczne narzędzie do szybkiego i łatwego udostępniania informacji w celu promowania firm. Jest to skuteczne narzędzie, które może promować Twoją firmę za pośrednictwem klientów, przyjaciół i relacji.

 Książka nr 3: Marketing partyzancki: łatwe i niedrogie strategie osiągania dużych zysków z małego biznesu - Jay Conrad Levinson

 Ta książka zawiera strategie marketingu internetowego, wskazówki dotyczące korzystania z technologii takich jak casting podcastów i marketing automatyczny, programy ukierunkowane na potencjalnych klientów, kultywowanie powtórzeń, polecanie biznesu, lekcje zarządzania w dobie pracowników zdalnych i zewnętrznych, itp. - wyłącznie dla małych firm.

 Książka # 4: Duct Tape Marketing: najbardziej praktyczny na świecie przewodnik marketingowy dla małych firm - John Jantsch

 John Jantsch jest znanym ekspertem w marketingu małych firm. W książce omawia wszystkie sprawdzone narzędzia i taktykę razem w systemie marketingowym krok po kroku. Ta mapa drogowa pomaga właścicielom małych firm dowiedzieć się, co muszą zrobić, aby promować swoją firmę.

 Książka nr 5: Inteligentniejsze, szybsze, tańsze: nie nudne, pozbawione puchu strategie marketingu i promocji firmy - David Siteman Garland

 Ta książka zawiera strategie budowania, marketingu i promocji firm. Techniki te są mądrzejsze, szybsze, tańsze i dlatego oszczędzają Twój czas i pieniądze. Książka jest równie pomocna dla start-upów, jak i tych, którzy już od jakiegoś czasu są na rynku.

 Książka nr 6: Skróty marketingowe dla samozatrudnionych: Wykorzystaj zasoby, ustal wiarygodność online i zmiażdż konkurencję - Patrick Schwerdtfeger

 Ta książka zawiera skuteczne praktyczne strategie i taktyki - kompletny zestaw narzędzi do rozsądnego wykorzystywania zasobów i ustalania wiarygodności online. Jeśli zastosujesz te strategie, możesz uzyskać dobre wyniki dla swojej firmy w krótkim czasie.

 Książka nr 7: Ostateczny przewodnik marketingowy dla małych firm - James Stephenson

 Ta książka jest niezbędnym przewodnikiem dla każdego właściciela firmy. James Stephenson przedstawia w tej książce 1500 świetnych pomysłów marketingowych, które z pewnością zwiększą Twoje przychody ze sprzedaży, zyski i lojalność klientów, a także pomogą Ci wyprzedzić konkurencję.

 Książka # 8: Marketing internetowy dla małych firm: 7 kroków do gwałtownego wzrostu biznesu - Stephanie Diamond

 W przeszłości marketing dla małych firm był trudny. Ale dzisiaj tak nie jest. Marketing internetowy umożliwia małym firmom korzystanie z możliwości marketingowych i pozyskiwanie nowych klientów.

 Książka „Marketing internetowy dla małych firm: 7 kroków do gwałtownego wzrostu biznesu” koncentruje się na różnych sposobach marketingu ze szczegółową strategią ich realizacji. Główna treść książki obejmuje listy kontrolne - niszę, markę, historię, wyszukiwanie, treść, taktykę w mediach społecznościowych, tradycyjną taktykę i wyniki. Ta książka pomaga wdrożyć strategie marketingu internetowego.

 Książka nr 9: Sympatyczne media społecznościowe: jak zachwycić klientów, stworzyć nieodpartą markę i być ogólnie niesamowitym na Facebooku - Dave Kerpen

 Ta książka jest kluczem do otwarcia drzwi do nowych możliwości. Informuje o tym, jak budować świadomość marki, angażując klientów w serwisach społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter i innych serwisach społecznościowych.

 Książka nr 10: 500 Porady marketingowe w mediach społecznościowych: najważniejsze porady, wskazówki i strategia dla biznesu: Facebook, Twitter, Pinterest, Google+, YouTube, Instagram, LinkedIn i wiele więcej! - Andrew Macarthy

 Ta książka jest przewodnikiem dla małych firm. Zawiera 500 porad marketingowych w mediach społecznościowych obejmujących wszystkich największych graczy w Internecie, takich jak Facebook, Twitter, Pinterest, Google+, YouTube i inne. Te wskazówki pomogą Ci budować świadomość marki w sieciach społecznościowych, przyciągną i zaangażują klientów, a ostatecznie pomogą zwiększyć sprzedaż.